Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r., poz. 827), konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, w terminie czternastu dni od otrzymania zamówionego towaru, według zasad wynikających z przepisów prawa dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo to dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy:

  1. Będzie odesłany w pełni kompletny,
  2. Produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone,
  3. Produkt i akcesoria nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
  1. Kupujący jest obowiązany do odesłania towaru na adres: Smartbim Multimedia Wolwark 44;  89-200 Szubin.
  2. Konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru. Po tym terminie odstąpienie od umowy wygasa. W celu odstąpienia od umowy należy przesłać pisemne oświadczenie pocztą elektroniczną bądź tradycyjną.
  3. 3. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy jest dostępne na stronie: Odstąpienie od umowy
  4. W celu odstąpienia od zawartej umowy należy przesłać poprawnie wypełniony formularz odstąpienia od umowy:
    1. Pocztą adres: Smartbim Multimedia Wolwark 44;  89-200 Szubin. lub
    2. E-mailem na adres: kontakt@wytworniabasu.pl
  5. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, umowa uznawana jest za niezawartą.
  6. Serwis niezwłocznie prześle Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania odstąpienia od umowy, listownie bądź drogą e-mailową, w zależności od wybranego przez Użytkownika sposobu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  7. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  8. Jeżeli Użytkownik wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Serwis, Serwis nie jest zobowiązany do zwrotu Użytkownikowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  9. Serwis wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych przez Użytkownika do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Użytkownika dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrot środków pieniężnych nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.
  11. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. W przypadku, gdy dostarczony towar nie był zgodny z zamówieniem, należy skontaktować się niezwłoczne z Działem Reklamacji (694 122 592). Towar zostanie wymieniony na prawidłowy, na koszt Sprzedającego. Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym Sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę Sklep zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupiony asortyment, bez odsetek.