REKLAMACJE
1. Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
- Imię i nazwisko,
- Nazwę towaru,
- datę zakupu,
- datę dostarczenia przesyłki przez kuriera,
- wartość zwracanej kwoty w polskich złotych (PLN),
- dane do przelewu i nr konta bankowego, na które przelana ma być zwracana kwota.
Złożenie reklamacji w tej formie będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. W przypadku, gdy Kupującym jest Przedsiębiorca wypełnienie formularza reklamacyjnego jest warunkiem rozpatrzenia reklamacji.
2. Kupujący traci uprawnienia do reklamacji towaru, jeśli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia wady nie zawiadomi o tym sprzedawcy.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. W przypadku, gdy Kupującym jest Przedsiębiorca termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.
4. W przypadku gdy towar jest niezgodny z umową Kupujący może żądać:
- w pierwszej kolejności - nieodpłatnej naprawy,
- jeśli naprawa jest niemożliwa lub wymaga nadmiernych kosztów albo jeżeli Sprzedający nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie, towar zostanie wymieniony na nowy w cenie równej lub wyższej od reklamowanego,
- jeżeli nie jest możliwe dokonanie naprawy lub wymiany może nastąpić obniżenie ceny lub zwrot gotówki poprzez wpłatę na konto Kupującego.