Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r., poz. 827), konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, w terminie czternastu dni od otrzymania zamówionego towaru, według zasad wynikających z przepisów prawa dotyczących zawierania umów na odległość. Prawo to dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy:
- Będzie odesłany w pełni kompletny,
- Produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone,
- Produkt i akcesoria nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
- Kupujący jest obowiązany do odesłania towaru na adres: Smartbim Multimedia, Kasztanowa 8/1 89-200 Wolwark.
- Konsument ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru. Po tym terminie odstąpienie od umowy wygasa. W celu odstąpienia od umowy należy przesłać pisemne oświadczenie pocztą elektroniczną bądź tradycyjną.
- 3. Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy jest dostępne na stronie: Odstąpienie od umowy
- W celu odstąpienia od zawartej umowy należy przesłać poprawnie wypełniony formularz odstąpienia od umowy:
- Pocztą adres: Smartbim Multimedia Kasztanowa 8/1 89-200 Wolwark lub...
- E-mailem na adres: kontakt@wytworniabasu.pl
- W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, umowa uznawana jest za niezawartą.
- Serwis niezwłocznie prześle Użytkownikowi potwierdzenie otrzymania odstąpienia od umowy, listownie bądź drogą e-mailową, w zależności od wybranego przez Użytkownika sposobu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Użytkownik ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeżeli Użytkownik wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Serwis, Serwis nie jest zobowiązany do zwrotu Użytkownikowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Serwis wstrzyma się ze zwrotem płatności otrzymanych przez Użytkownika do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Użytkownika dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrot środków pieniężnych nastąpi niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.
- Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku, gdy dostarczony towar nie był zgodny z zamówieniem, należy skontaktować się niezwłoczne z Działem Reklamacji (694 122 592). Towar zostanie wymieniony na prawidłowy, na koszt Sprzedającego. Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w naszym Sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę Sklep zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupiony asortyment, bez odsetek.